SSK zet jubilarissen in het zonnetje!

SSK heeft zaterdag 23 oktober 2021 afscheid genomen van drie jubilarissen die zich samen ruim 70 jaar in het bestuur hebben gezeten van Stichting Supporting Kudelstaart (SSK, voorheen ook bekend als Supportersvereniging Kudelstaart). Gert Kok heeft zich ruim 40 jaar ingezet en werd dan ook met een gouden medaille geridderd tot “Erevoorzitter van SSK”. Heleen Tissink (25 jaar) en Hans de Groot (11 jaar) werden allebei onderscheiden met een zilveren medaille voor hun inzet de afgelopen jaren en werden benoemd tot “Erelid SSK”.

SSK haalt al ruim 50 jaar iedere eerste vrijdag van de maand uw oud papier op. Dit wordt gedaan door vrijwilligers van de Kudelstaartse verenigingen. Met de opbrengst van het oude papier steunt SSK financieel het Kudelstaarts verenigingsleven. Dit werk wordt met veel enthousiasme voortgezet door het (gedeeltelijke) nieuwe bestuur, bestaande uit Peter van de Bergen (voorzitter), Jan Hoogenbosch(penningmeester), Michel van Maris (coördinator oud papier), Monique van Winden (secretaris) en Charlotte Braat (communicatie).

Ophalen oud papier Kudelstaart Verzamel het oud papier (geen melk/frisdrank pakken s.v.p.) voor de eerste vrijdagavond van de maand. Gaarne uw papiercontainer of dozen papier op tijd (uiterlijk 18:30) plaatsen op de plaats waar ook de vuilcontainers verzameld dienen te worden.Voor alle datums/nieuws of een aanvraag voor een financiële bijdrage kijk op Facebook of ga naar www.stichtingsupportingkudelstaart.nl

v.l.n.r Hans de Groot – Heleen Tissink – Gert Kok

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *