Toch nog € 9.250,00 voor Kudelstaartse verenigingen.

Ondanks de corona in 2020 waardoor het voor de verenigingen bijna niet mogelijk was evenementen te organiseren heeft de Stichting Supporting Kudelstaart de kudelstaartse verenigingen nog kunnen ondersteunen met een bedrag van€ 9.250,00 dat is inclusief de vergoeding aan de verenigingen voor het ophalen van het oude papier.

Oud papier

Maar liefst zes steeds groter wordende  kraakwagens van de firma Nijssen uit Nieuw-Vennep rijden op de eerste vrijdagavond van de maand door het dorp om het oude papier op te halen. Het totaal aantal kilo’s opgehaald papier in 2020 was 456365 kg. Dat betekent een lichte stijging van 10845 kilo’s ten opzichte van 2019.

Gemiddeld halen de verenigingen maandelijks deze vrijdagavond  een kleine 40.000 kg op.

Het bestuur bedankt dan ook alle inwoners van Kudelstaart voor het verzamelen van het oude papier, en zeker niet te vergeten de kudelstaartse verenigingen die altijd weer klaar staan voor het ophalen.

Een bijzonder woord van dank aan de gemeente Aalsmeer dat samen we met de Meerlanden voor ons een regeling heeft getroffen waardoor wij als vereniging kunnen doorgaan met het inzamelen van het oude papier.

Giften ontvangen.

R.K.Des3.595,00
V.Z.O.D. Korfbal1.654,00
Schaatstrainingsgroep V.Z.O.D.560,00
Stichting Kudelkamp250,00
Muziekver.Flora219,00
Carnavalver. De Pretpeurders1.104,95
Stichting Skeelerbaan Kudelstaart175,00
Tennis Vereniging Kudelstaart600,00
HBV Target667,25
Omnia 2000400,00

Beste Allen,

Al gaan we met ons allen door een moeilijke tijd toch hebben we iets positiefs te melden.

Als dank voor de samenwerking en de bijdrage vanuit de stichtingen hebben we in de hal van het Dorpshuis een mooie display geplaatst met de logo’s van de stichtingen die de renovatie hebben mogelijk gemaakt.

Bijgevoegd een foto van de display.

Aan allen een hartelijke dank voor het tot stand komen.

Kind regards / Vriendelijke groet,

Nico Otto