Oud papier

Samen met de Kudelstaartse verenigingen haalt SSK iedere eerste vrijdagavond van de maand het oud papier op in heel Kudelstaart. Op deze vrijdagen kunt u uw oude papier in de blauwe papier container of in goed afgesloten kartonnen dozen langs de weg te plaatsen op de daarvoor bestemde plekken.

Doe dit op tijd, uiterlijk om 16:00 uur.

Als gezegd, het papier wordt iedere eerste vrijdag van de maand opgehaald. De ophaaldata voor de komende tijd zijn daarmee als volgt:

Oud papier in 2022:

• 7 Januari              R.K.Des Senioren
  • 4 Februari             Korfbalvereniging V.Z.O.D.
  • 4 Maart                Gym.ver. Omnia 2000
  • 1 April                R.K.Des. Handbal
  • 6 Mei                  Korfbalvereniging V.Z.O.D.
  • 3 Juni                 T.V.K. / Kudelkamp
  • 1 Juli                 R.K.Des jeugd
  • 5 Augustus             R.K.Des jeugd
  • 2 September            De Pretpeurders /T.V.K.
  • 7 Oktober              Korfbalvereniging V.Z.O.D.
  • 4 November             De Pretpeurders / Schaatstrainersgroep V.Z.O.D.
  • 2 December             Handboogschietver. Target / T.V.K.

Oud papier bestaat uit oud papier en karton, maar niet uit sap-verpakkingen of drankenkartons.  Dit soort lege pakken met een kunststof binnenzijde moeten in Gemeente Aalsmeer bij het plastic worden gedaan. De afvalverwerking van deze drankenkartons is zo anders dan bij het normale oud papier en karton, dat onze papierophaler deze weigert. Als gezegd, in onze gemeente worden drankenkartons ingezameld bij het plastic.

NIEUW: EXTRA INZAMELING OP ALLE ZATERDAGEN:

Voortaan wordt op alle zaterdagen, dus ook na de vrijdagavond, papier ingezameld. Voorlopig tot en met mei.

Locaties en tijden:

Het inzamelvoertuig staat iedere zaterdag van 9.00 tot ongeveer 11.00 uur bij de sportvelden aan de Wim Kan Dreef. Vervolgens van ongeveer 11.00 tot 13.00 uur bij Dorpshuis ’t Podium aan de Kudelstaartseweg 239 en tot slot van ongeveer 13.00 tot 15.00 uur bij het winkelcentrum aan het Ad Verschuerenplein.