Evenementen in Kudelstaart

Op deze pagina houden wij, met medewerking van het Kudelstaarts verenigings- & bedrijfsleven, bij welke evenementen er in Kudelstaart zijn. U kunt uw evenement aanmelden via het formulier onderaan deze pagina. De evenementenkalender wordt periodiek gepubliceerd in het Wijkblad Kudelstaart.

-------------- Deze maand ------------

---------- Volgende maand ----------

> Donderdag 9 t/m zaterdag 11 mei: Voetbalkamp - Sportcomplex RKDES

• Organisatie: RKDES
  • Meer informatie (t.z.t.): www.rkdes.nl

> Vrijdag 24 mei 2024, 20:30: Kudelstaartse Kienavond - Dorpshuis Kudelstaart

> Vrijdag en zaterdag 24-25 mei 2024: Jubileum ckv VZOD - Sportcomplex VZOD

> Zaterdag 25 mei 2024: Zanger Harm en DJ Bink - Kantine RKDES (laatste competitieweekend)

• Organisatie: RKDES
  • Aanvang: na afloop van de wedstrijden
  • Laatste competitieweekend

----------------- Daarna ---------------

> Vrijdag 14 t/m zondag 23 juni: Feestweek Kudelstaart - Diverse locaties

• Organisatie: Feestcommissie Kudelstaart in samenwerking met diverse Kudelstaartse verenigingen
  • Meer informatie volgt

> Maandag 17 t/m vrijdag 21 juni 2024: Schoolvoetbal - Sportcomplex RKDES

• Organisatie RKDES
  • Speeltijden alleen in de avond

> Vrijdag 21 juni 2024: Finale Ereklasse - Sportcomplex VZOD

> Zaterdag 22 juni 2023: Slotdag korfbalseizoen - Sportcomplex VZOD

> Zaterdag 22 jun 2024, 13:00-18:00: Heel Kudel aan de Kook - Dorpshuis Kudelstaart

• Organisatie: InKudelstaart
  • Kudelstaarts Hapjesfestival voor alle nationaliteiten.
    Maak je lekkerste specialiteit. Kom en laat iedereen proeven en meegenieten. Mail ons voor de spelregels. Deelname en bezoek is gratis, aanmelden als je mee wilt doen is wel verplicht.
  • Meer informatie: Facebook InKudelstaart en inKudelstaart@gmail.com

> Zondag 23 juni: Prutrace - Op en om sportcomplex RKDES

Evenement aanmelden

Wij plaatsen uw evenement graag op deze pagina. U kunt het aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen en op te sturen. Houdt u alstublieft rekening met het volgende:

• Wij plaatsen alleen evenementen in Kudelstaart,
    • voor zover georganiseerd door de verenigingen, stichtingen of het bedrijfsleven uit Kudelstaart,
    • bedoeld voor een groot deel van de Kudelstaarters
    • en voor zover niet uitsluitend met een commercieel doel.
  • De teksten uit uw aanmeldingsformulier worden in principe zonder correcties overgenomen.
  • Van de onderstaande velden worden datum, begin- en eindtijd, titel evenement en locatie in de kop van het bovenstaande overzicht meegenomen. De rest van de gegevens wordt in het uitklapgedeelte geplaatst.
  • Wij doen ons best om uw inzending zo snel mogelijk hier te publiceren, maar het kan enkele dagen duren voordat onze vrijwilligers de publicatie hebben verzorgd.